رایـــان آی‌تــی‌هــا

جدیدترین اخبار درباره دنیای کامپیوتر و لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن

رایـــان آی‌تــی‌هــا

جدیدترین اخبار درباره دنیای کامپیوتر و لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن

معرفی بهترین پاور بانک های 2020

امروزه انتخاب بهترین پاور بانک در زندگی افراد به موجب افزایش استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، به امری مهم تبدیل شده است. در این نوشتار بهترین پاوربانک های 2020 را معرفی خواهیم کرد.


 

 پاوربانک‌ها ابزارهای بسیار کارآمدی هستند که کمک می‌کنند شارژ گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی لپ‌تاپ کاربر همیشه در حالت فول و کامل باقی بماند. با این حال برای انتخاب یک پاوربانک، ویژگی‌ها و فاکتورهای دیگری نیز درنظر گرفته می‌شوند. برای مثال اینکه اندازه و سایز پاوربانک‌ در حدی باشد که به‌راحتی در جیب یا کیف کاربر قرار بگیرد و یا تعداد دفعاتی که یک پاوربانک‌ می‌تواند گوشی هوشمند کاربر را شارژ کند، هر دو از نکات مهمی هستند که می‌بایست در هنگام خرید یک پاوربانک‌ به آن دقت کرد. با معرفی بهترین پربانک های 2020 همراه ما باشید.


 بهترین پاور بانک های 2020


بهترین پاوربانک‌ از نظر ظرفیت شارژ بالا : مارک آنکر پاورکور 20100 (Anker PowerCore 20100)


احتمالا تا به حال مارک و برند آنکر به گوشتان رسیده است، آنکر پاورکور 20100 یکی از برترین پاوربانک‌های این کمپانی است. این پاوربانک‌ مجهز به یک باتری با ظرفیتی در حدود 20100 میلی‌آمپر ساعت است و قادر است گوشی یا تبلت کاربر را چندین بار به صورت متوالی شارژ کند بدون آنکه نیاز باشد که آن را دوباره شارژ کرد.

گفتنی است اگر دیوایس کاربر از PowerIQ و یا ولتاژ بوست (VoltageBoost) پشتیبانی کنند، این پاوربانک‌ که از بهترین پاور بانک های 2020 است  نیز با فناوری شارژ سریع قابل استفاده است. قابل ذکر است که پاوربانک‌ آنکر پاورکور 20100 از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام استفاده نمی‌کند اما همچنان در مواقع لزوم به خوبی شارژ گوشی و یا تبلت شما را تامین خواهد کرد. این پاوربانک‌ در حدود 39.99 دلار قیمت دارد و از نقاط ضعف آن علاوه بر عدم پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام، می‌توان به وزن نسبتا سنگین این پاوربانک‌ نیز اشاره داشت.

 

بهترین پاوربانک‌ برای شارژ آیفون‌ها: موفی پاوراستیشن پلاس XL



 

موفی پاوراستیشن پلاس XL، از بهترین پاور بانک های 2020 است که برای آیفون‌ و آیپدها طراحی و ساخته شده است (البته به غیر از آیپد پرو 2018 که خود با پورت USB-C عرضه شده است). درواقع پاوربانک‌ موفی پاوراستیشن پلاس XL دارای یک کابل لایتنینگ است و کاربران آیفون و آیپد دیگر لازم نیست که برای استفاده از یک پاوربانک، کابل USB شارژر خود را به همراه داشته باشند. علاوه براین پاوراستیشن پلاس XL با استفاده از پد شارژ وایرلس Qi قادر است تا دستگاه را به صورت بی‌سیم شارژ کند.

این پاوربانک‌ حدود 10,000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و قادر است که دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. درحقیقت دو دستگاه، یکی از طریق کابل لایتنینگ و دیگری از طریق پورت USB-A ده واتی (10W) به صورت همزمان توسط این پاوربانک‌ شارژ می‌شوند. پاوراستیشین پلاس XL طراحی منحصربفردی داشته و از یک روکش پارچه‌ای نرم بهره می‌برد.

با این حال اگر گوشی و یا تبلتی که از آن استفاده می‌کنید، سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کنند، پیشنهاد می‌شود که این پاوربانک‌ را خریداری نکنید چون هدف از طراحی و ساخت پاوراستیشن پلاس XL، پشتیبانی از کاربران آیفون و آیپد بوده است و با اینکه این پاوربانک‌ قادر است از طریق پورت USB-A، دیوایس‌های اندرویدی را نیز شارژ کند اما باز هم کاربر نخواهد توانست از تمام پتانسیل و کارایی آن بهره ببرد. موفی پاوراستیشن پلاس XL حدود 99.95 دلار در بازار قیمت دارد.

 
پاوربانک‌ آکی (Aukey) با ظرفیت 20,000 میلی‌آمپر ساعت


اگر پاوربانک‌ قدرتمند آنکر را به هر دلیلی نمی‌پسندید، پیشنهاد بعدی ما پاوربانک‌ آکی با 20000 میلی‌آمپر ساعت، ظرفیت است. این پاوربانک‌ که از بهترین  پاوربانک های 2020 است  از دو پورت پشتیبانی کرده و در نتیجه قادر است که به صورت همزمان گوشی و تبلت کاربر را شارژ کند. یکی دیگر از مزایای این پاوربانک، چراغ موجود در آن است که به کاربر نشان می‌دهد چه میزان از شارژ باتری‌ باقیمانده است.

با این حال ممکن است نوع طراحی و شکل ظاهری ساده آن به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. یکی دیگر از نقاط ضعف این پاوربانک‌ عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است اما باید گفت که با قیمت تنها 33.99 دلار و ظرفیت باتری بالا و همچنین پشتیبانی از شارژ همزمان گوشی و تبلت، گزینه بسیار خوبی برای کاربران اندرویدی خواهد بود.

 پاوربانک‌ راوپاور (RAVPower) با ظرفیت 22,000 میلی‌آمپر ساعت


یکی دیگر ازبهترین  پاوربانک های 2020 با ظرفیت بالای شارژ موجود در این فهرست، راوپاور با 22000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت است. طراحی این پاوربانک تقریبا مشابه دو محصول آنکر و آکی است و از آنجا که ظرفیت کمتری درمقایسه با آی موتو دارد، درنتیجه طراحی آن کمی باریک‌تر است.
این پاوربانک از سه پورت پشتیبانی می‌کند در نتیجه قادر است که به صورت همزمان سه گجت را شارژ کند. با این حال این توانایی را نیز دارد که به صورت همزمان هم گوشی و هم آیپد و یا تبلت کاربر را از شارژ 0 به 100 برساند.

 
پاوربانک وهو پبل پی 1 پرو (Veho Pebble P1 Pro)


پاوربانک وهو پبل پی 1 پرو به‌واسطه بهره‌مندی از یک باتری با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعتی، دو خروجی USB و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع، یکی از بهترین پاوربانک های 2020 است که  در حال حاضر می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. گفتنی است از آنجا که لبه‌های منحنی شکل دارد، از نام Pebble برای آن استفاده شده است.
این پاوربانک قادر است که با حداقل یکی از پورت‌های خود، گوشی‌های هوشمند را در مدت زمان کمتر از 2 ساعت و نیم، کاملا شارژ کند. گفتنی است این پاوربانک از دو پورت میکرو USB و USB-C قابل شارژ است و بنابراین کاربر نیازی ندارد که برای شارژ این پاوربانک از یک کابل خاص استفاده کند. وهو پبل پی 1 پرو طراحی منحصربفردی داشته و در بازار با قیمت 35.49 دلار در دسترس است.


در این مطلب با بهترین پاور بانک های 2020 آشنا شدیم. بدون شک پاوربانک ابزاری کاربردی بوده که نقشی مهم در زندگی مدرن انسان پیدا کرده است. بهترین پاوربانک از نظر شما کدام است؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد