رایـــان آی‌تــی‌هــا

جدیدترین اخبار درباره دنیای کامپیوتر و لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن

رایـــان آی‌تــی‌هــا

جدیدترین اخبار درباره دنیای کامپیوتر و لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن

نکات مهم هنگام خرید و معرفی بهترین هندزفری های بلوتوث (ایربادز) بازار

امروزه هندزفری های بلوتوث، طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده اند و بسیاری از ما زمان زیادی از روز را از آن ها استفاده می کنیم. از این رو هندزفری های بلوتوث دوتایی یا ایربادز (Earbuds) امروزه جزء پرفروش ترین تجهیزات صوتی به شمار می روند و می توان انواع مختلف آن ها را در فروشگاه ها یافت. تنها چند سال از معرفی اولین ایرپاد اپل می گذرد و پس از استقبال بی سابقه دوستداران موسیقی از این گجت های کوچک و کاربردی، کمپانی های زیادی دست به طراحی ایربادز ها زده اند. اگر به موسیقی علاقه مند هستید یا نیاز دارید تا مکالمات زیادی را در طول روز پاسخ دهید، قطعا به فکر خرید ایربادز خواهید افتاد. 

در ادامه این مقاله قصد داریم نکات مهم هنگام خرید هندزفری بلوتوث را با یکدیگر مرور کنیم و سپس با بهترین هندزفری های بلوتوث بازار آشنا شویم.

  ادامه مطلب ...

معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ موجود در بازار

در چند سال اخیر، رفته رفته حضور گیم در دنیای تکنولوژی پررنگ تر شده و همواره شاهد همه گیر شدن بازی ها هستیم. پیشرفت روز افزون صنعت بازی، همچنان گیمر ها را به سمت حرفه ای بازی کردن می کشاند و این حرفه ای بازی کردن بدون استفاده از تجهیزات گیمینگ ممکن نخواهد بود. شاید بتوان کیبورد های مخصوص بازی را مهم ترینِ این تجهیزات دانست؛ وسیله هایی دوست داشتنی و در عین حال کاربردی با نورپردازی های جذاب!

  ادامه مطلب ...